Omschrijving
Chat is een manier om online met klanten te communiceren. Welke manier is dan beter? WhatsApp, e-mail of een combinatie? Hoe houd je een chat gesprek kort en effectief? Hoe kom je snel tot de kern? En hoe werkt dat chatten eigenlijk? Wat zijn de do’s en don’ts bij chatten? Mag je afkortingen en emoticons gebruiken? Wat is de gebruikelijke reactietijd? En hoe maak jij een positief verschil bij je huurders via de chat? Wil je als corporatie live chat als volwaardig communicatiekanaal inzetten? Dan biedt de training 'Chat With A Smile' de juiste handvatten om dit serieus en effectief aan te pakken.
Resultaat
- Ben je op de hoogte van de chatiquette
- Zijn je chatvaardigheden verbeterd
- Weet je hoe je professioneel chat
- Weet je hoe je snel en effectief chat met klanten
- Ben je op de hoogte van de valkuilen bij live chat
Doelgroep
Voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de communicatie via live chat met bewoners, klanten en derden.
Doel van deze opleiding
- De spelregels van live chat
- De regie houden over het gesprek
- Samenvatten en doorvragen
- Snel en actief schrijven
- Positief taalgebruik inzetten
- Communiceren op emotie & inhoud
- Excellente service verlenen via de chat
Je ontvangt ter voorbereiding op de training een voorbereidingsopdracht. Met deze input maken we het programma op maat voor jou en jouw mededeelnemers.
Bijzonderheden
Deze training wordt gepland als we voldoende deelnemers hebben. Je schrijft je in voor de wachtkamer en wij nemen contact met je op als er een datum bekend is. Uiteraard mag je tussentijds ook contact met ons opnemen!
Planning
Datum | Tijd | Locatie | Aanmelden |
---|---|---|---|
05-11-2024
|
09:30
- 12:30
|
Thuis
|
Aanmelden |
08-04-2025
|
13:30
- 16:30
|
Thuis
|
Aanmelden |
10-10-2025
|
13:30
- 16:30
|
Thuis
|
Aanmelden |
05-11-2024 09:30 - 12:30
Online - Thuis
08-04-2025 13:30 - 16:30
Online - Thuis
10-10-2025 13:30 - 16:30
Online - Thuis
Kosten
Onderdeel | Prijs |
---|---|
Trainingsprijs | € 300,- |